Verslag 1 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rik Veluw - WaarBenJij.nu Verslag 1 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rik Veluw - WaarBenJij.nu

Verslag 1

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

06 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

De eerste keer in het vliegtuig! Dat was een hele ervaring, gelukkig viel het hartstikke mee.
Vanuit Amsterdam vloog ik samen met m'n reisgenoten naar Dubai, een lange reis, daar kwam namelijk nog bovenop dat het mistig was in Dubai, we vlogen daarom via Koeweit, uiteindelijk 3 uur later dan gepland.
Daarom hadden we ook onze volgende vlucht gemist en moesten we nieuwe boarding tickets halen, 4 uur bij een loket gestaan en 4 medewerkers later bleek dat we een ander loket moesten hebben.
Ook daar weer 2 uur gewacht, maar we hadden onze tickets en konden half 10 in de avond vertrekken, i.p.v. half 10 's ochtends.
Vanaf Dubai vlogen we naar Singapore, waar we een hotel hadden en een tour door de stad kregen ( weer na een hele poos wachten )
Prachtige stad met veel culturen en veel groen.
Vanaf Singapore naar Sydney gevlogen en daarna aangekomen in Auckland.
Nu zit ik in een leuke hostel in het midden van Auckland, vandaag ( 6 december ) buitenstad van Auckland verkend, prachtig gedeelte met mooie stranden.

• 06 December 2016 - 22:10

Jorrir:

Wat een prachtig verslag Rik. Blij om te horen dat je veilig bent aangekomen. Heel veel plezier daar en ik kijk uit naar je volgenade verslagen!

Gr. Jorrit

• 07 December 2016 - 20:07

Tante Trudels:

Ha die Rik,
    Wat een reis heb je gehad zeg! Gelukkig goed aangekomen en nu lekker ' aarden ' daar.
    Veel moois te zien, of moet je al aan het werk? :) geniet ze, knuffel van ons!!

• 07 December 2016 - 20:17

Emma:

Leuk verslag neef! Zo te horen heb je het al naar je zin.

• 07 December 2016 - 21:58

Rina:

Hoi rik
    Leuk om te lezen wat je mee maak.
    Ziet er heel gaaf uit.
    Geniet ervan!!

• 08 December 2016 - 20:29

José :

Hoi Rik ,
    Wat een reis zo te lezen en dat voor de eerste keer.
    Maar het genieten kan beginnen mooi weer daar.
    Veel plezier daar en geniet van alles en iedereen.
    Groetjes uit een koud Nederland.